Samlemærker

Ofte stillede spørgsmål

Samlemærker og samlehæfter

  1. Kan jeg samle mærker i Fakta?
  2. Ja, hvis du er medlem samler du automatisk mærker i Fakta, men de kan kun indløses i Irma, SuperBrugsen, Dagli'Brugsen, LokalBrugsen og Kvickly, hvor man kan samle mærker i denne kampagne.

  3. Kan jeg ombytte samlemærker til kontanter?
  4. Nej, samlemærker og hæfter kan ikke ombyttes til kontanter og har ingen pålydende værdi.

  5. Hvis mit samlehæfte med mærker er beskadiget eller forsvundet, kan jeg få et nyt?
  6. Nej, helt eller delvist udfyldte hæfter er til enhver tid dit eget ansvar, ikke butikkens. Du kan dog komme ned i butikken og få et nyt samlehæfte til at udfylde. Der er ingen begrænsning på antallet af hæfter, du kan få udleveret.

  7. Jeg har handlet for 149 kr. men kun fået 2 mærker?
  8. Ja, det er korrekt. Du får 1 mærke for 50 kr. du handler for.

  9. Hvor længe kan jeg samle mærker i denne kampagne?
  10. Du kan samle mærker fra d. 18. juni 2018 frem til d. 28. september 2018. Herefter uddeles der ikke længere samlemærker.

  11. Jeg fik ikke udleveret mine samlemærker i kassen, da jeg handlede. Kan jeg få dem efterfølgende?
  12. Nej desværre. Mærkerne udleveres kun i forbindelse med den enkelte kasseekspedition.

Medlemmer samler automatisk mærker

  1. Hvordan samler coop-medlemmer mærker?
  2. Er du Coop-medlem, får du helt automatisk dine mærker i kassen. Du skal bare bruge Coop Medlem-app'en eller få scannet dit Coop-kort. Mærkerne findes kun digitalt, men du kan altid se din aktuelle saldo nederst på bonen og i Coop Medlem-app'en. Når du vil indløse mærker, viser du dit Coop-kort eller bruger Coop Medlem-app'en.

  3. Hvordan får jeg dobbelt op på mærker?
  4. Coop-medlemmer får dobbelt op på samlemærker når de bruger app'en i kassen. Dvs. at medlemmer der registrerer deres app i kassen når de handler, automatisk får dobbelt op på samlemærker. I kassen skal der gøres følgende: 1. Åben app’en og tænd Bluetooth 2. Tryk på kortet i øverste højre hjørne 3. Registrer app’en over den sorte boks 4. Se dine samlemærker i app'en

  5. Hvad sker der med de digitale mærker, jeg har samlet, når aktiviteten slutter?
  6. Du kan bruge samlemærkerne til at købe OXO produkter til og med d. 12. oktober 2018. Derefter vil samlemærkerne være ugyldige og forsvinde fra din saldo.

  7. Hvordan får jeg dobbelt op på mærker?
  8. Coop-medlemmer får dobbelt op på samlemærker når de bruger app'en i kassen. Dvs. at medlemmer der registrerer deres app i kassen når de handler, automatisk får dobbelt op på samlemærker. I kassen skal der gøres følgende: 1. Åben app’en og tænd Bluetooth 2. Tryk på kortet i øverste højre hjørne 3. Registrer app’en over den sorte boks 4. Se dine samlemærker i app'en

  9. Hvor kan jeg se min samlemærker historik?
  10. Du kan kun se dine transaktioner i Coop Medlem app'en.

Sådan køber du et OXO produkt med rabat

  1. Hvor ser jeg hvilke OXO produkter jeg kan vælge mellem?
  2. Alle produkter står udstillet i din lokale Irma, SuperBrugsen, Dagli'Brugsen, LokalBrugsen og Kvickly.

  3. Hvordan kan jeg købe OXO produkter som medlem?
  4. Når du vil indløse mærker, viser du dit Coop-kort eller bruger Coop Medlem-app'en i kassen og får derefter scannet dit OXO produkt. Samlemærkerne vil automatisk blive trukket fra din saldo.

  5. Hvordan køber jeg OXO produkter med samlehæfte?
  6. Når du har samlet 15 og ønsker at købe dit OXO produkt, medbringer du dit fyldte samlehæfte og følger blot instruktionerne i din lokale Irma, SuperBrugsen, Dagli'Brugsen, LokalBrugsen og Kvickly.

  7. Den vare, som jeg ønsker at købe med samlemærker er udsolgt. Hvad gør jeg?
  8. Vi beklager ulejligheden, varerne bliver leveret til butikken løbende. Dit ønskede OXO produkt kommer snart på lager, hvis der ikke har været begrænset udbud. Spørg en medarbejder i din lokale Irma, SuperBrugsen, Dagli'Brugsen, LokalBrugsen og Kvickly for flere oplysninger.

  9. Hvor længe kan jeg bruge samlemærkerne til at købe rejseudstyr?
  10. Du kan bruge samlemærkerne til at købe OXO produkter til og med d. 12. oktober 2018. Derefter vil samlemærkerne være ugyldige.

  11. Hvad hvis jeg ønsker at købe med rabat, men jeg (endnu) ikke har nok samlemærker?
  12. Du har stadig mulighed for at købe de OXO produkter, du ønsker, til fuld pris. Ellers må du vente til du har samlet 15 mærker, og kan købe et valgfrit produkt til nedsat pris.

  13. Kan jeg købe OXO produkter med rabat, hvis jeg har samlet under 15 mærker?
  14. Nej, der skal indløses mindst 15 mærker for at opnå rabat på et valgfrit OXO produkt.

  15. Er der nogen begrænsning på hvor mange af de forskellige OXO produkter, jeg kan købe?
  16. Nej, der er ingen begrænsning. For hver 15 samlemærker, du indløser, kan du købe et valgfrit OXO produkt med tilhørende rabat.

  17. Kan jeg købe OXO produkter med digitale samlemærker i app'en kombineret med samlemærker i papirformat?
  18. Du skal enten købe OXO produkter med digitale eller papirsamlemærker. Det kan ikke lade sig gøre at kombinere.

Coop-kort

  1. Jeg har mistet mit Coop-kort. Hvad gør jeg?
  2. Har du spørgsmål til dit medlemskab eller Coop-kortet, er du velkommen til at ringe til Medlemsservice alle hverdage 9-16 på tlf. 43862020.

  3. Mit Coop-kort er blevet spærret. Hvad gør jeg?
  4. Har du spørgsmål til dit medlemskab eller Coop-kortet, er du velkommen til at ringe til Medlemsservice alle hverdage 9-16 på tlf. 43862020.

  5. Jeg har flere kort til mit medlemskab, hvilket et skal jeg bruge?
  6. Så snart du har registeret dit medlemsnummer på app’en vil alle kort der er tilknyttet det medlemsnummer være med til at opsamle mærker – også eventuelle Coop Bank betalingskort.

  7. Jeg har ikke et Coop-kort. Hvordan får jeg det?
  8. Hvis du ikke allerede har et Coop-kort, kan du melde dig ind i din lokale Irma, SuperBrugsen, Dagli'Brugsen, LokalBrugsen og Kvickly eller besøge www.coop.dk/indmeld.

  9. Mit Coop-kort er gået i stykker/beskadiget. Hvad gør jeg?
  10. Har du spørgsmål til dit medlemskab eller Coop-kortet, er du velkommen til at ringe til Medlemsservice alle hverdage 9-16 på tlf. 43862020.

Returnering, ombytning og reklamation

  1. Kan jeg returnere de OXO produkter, som jeg har købt med rabat?
  2. Ubrugte OXO produkter i originalemballage og indpakning kan kun returneres i kampagneperioden. Bon skal medbringes.

  3. Kan jeg bytte de OXO produkter, som jeg har købt med rabat?
  4. Ubrugte OXO produkter i originalemballage og indpakning kan kun ombyttes i kampagneperioden. Bon skal medbringes.

  5. Der er en fejl på mit OXO produkt, hvor henvender jeg mig?
  6. Reklamationer i kampagne perioden modtages af butikkerne, som ombytter.

Flere spørgsmål? Feedback? Eller forslag?

  1. Hvad gør jeg hvis jeg har forslag, feedback eller ønsker svar på et spørgsmål der ikke fremgår ovenfor?
  2. Coop prøver at gøre det at handle og samle mærker så nemt og sjovt som muligt. Vi forsøger altid at forbedre din indkøbsoplevelse. Vi tager derfor meget gerne imod feedback eller forslag fra dig. Det kan også være du har et spørgsmål, som du ikke har fundet svar på ovenfor. Skriv til os via kontaktformularen her: https://om.coop.dk/koncern/Kontakt.aspx eller ring til Medlemsservice alle hverdage 9-16 på tlf. 43862020.

faq